Sådan fungere klubben

Klubbens ledelse varetages af Præsidiet, som består af 4 klubmedlemmer. Endvidere deltager sidste års præsident (past-præsident) i præsidiets møder. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til Præsidiet, som således via de 2 fortsættende medlemmer bevarer sin kontinuitet.

Præsidiet afholder møde ca. 1 gang månedlig og varetager følgende opgaver:

Præsidenten
Varetager klubbens overordnede daglige ledelse. Han/Hun leder præsidiemøderne. Han/Hun har kontakten til udvalgsformændene og repræsenterer klubben udadtil.
Nedsætter alle faste udvalg efter præsidiets råd og samtykke.

Vicepræsidenten
Er stedfortræder for præsidenten - og er formand for Programudvalget, som udarbejder klubbens program for det kommende klubår.

Sekretæren
Fører klubbens korrespondance og refererer fra alle klubmøder og præsidiemøder. Derudover har sekretæren en lang række opgaver af administrativ art.

Skatmesteren
Fører specificeret drifts-, aktivitets- og statusregnskab, opkræver kontingent.

Past-præsident
Deltager som menigt medlem i præsidiets arbejde.

Præsidiet, klubåret 2024-2025

Præsidiet for klubåret 01-07-2024 - 30-06-2025 ser sådan ud:

Præsident
John Berg
mail jb@bjb.dk
telefon 2725 8106

Vicepræsident
Konny Johansen
mail jjjkj@jjjkj.dk
telefon 2095 1388

Skatmester
Sten Houmøller
mail sten.houmoeller@gmail.com
telefon 2144 9287

Sekretær
Mona Bæk
mail baekmona1@gmail.com
telefon 4083 6465

Past præsident
Birgit Simonsen
mail birgit@pksimonsen.dk
telefon 4021 3158